duminică, 20 septembrie 2009

Hello hello

Salut! va zic din nou din Franta. Stiu ca mai aveti ceva vacanta, nu multa, dar nu va plangeti, ca eu am inceput de aproape o luna scoala :). maine de exemplu am ore de la 8 la 19 cu o ora pauza de masa. deci va e f bine :P
vreau sa va urez spor anul asta. si sa va fie cat de bine se poate. Stiu ca multi dintre voi nu m-ati avut la suflet (nu ca as sti si de ce, dar treaca de la mine). Intr-un mod bizar imi e foarte dor de voi. Vorbeam azi cu andreea de o chestie :)) seems funny mai ales ca am zis mai sus ca imi e dor de voi. Ma gandeam ca poate faceti o cheta sa imi iau si eu belet de avion sa vin acasuca. Sa mai facem niste copii fericiti de craciun. Am promis ca o sa cant pana mi se invinetesc degetele :)). poate cadou de majorat? (avand in vedere ca am fost privata de chestia asta :)) ). doamne. delirez. scuze.

concluzie. have a great year!

5 comentarii:

Anonim spunea...

tu vorbesti serios? :)

Anonim spunea...

pai... eticheta post=ului e "nopti de delir". deci da... vorbesc serios.

Anonim spunea...

oare dc am face cheta sa vii aici daca "nu te-am avut la suflet"? ...daca te gandesti mai bine poate iti vine in minte un motiv...sau 50 ...oricum te-ai scos frumos cu cantatul la chitara, ca nu mai exista nimeni in Cluj care sa stie sa cante, nu?

crina spunea...

ok. ia un dex. si cauta 2 cuvinte: delir si ironie. poate poate ne prindem si noi.
si next time, alege casuta Nume cand vrei sa lasi un comentariu, ca doar e blogul clasei, nu se supara nimeni, nu?

Crina spunea...

ok. se pare ca intarzii putin cu scuzele de rigoare sau cu un alt comentariu cu care sa iti dregi putin gafa... ca sa gasesti cuvintele cauti la literele d respectiv i. iar apoi casuta cu Nume e chiar deasupra celei cu Anonim, pe care ai gasit-o anterior.
mai exista si o alta varianta. In momentul in care ti-ai dat seama ca esti penibila imi intorci spatele si pleci. Sa fie asta unul din motive?