marți, 19 februarie 2008

Ce bine era...





Stiu ca nu e primul chef la care am fost impreuna. dar a fost super. Mitza stie cel mai bine :)) Am mai avut eu ceva tentative de "unit clasa", dar cred ca de rev ne-am simtit cel mai bine.. ce frumos.. revul din a 9-a... inca mai tin minte cum m-am intors in miez de noapte pana acasa sa aduc "taria" (o sticla de gin si una de alexandrion) pe care o ascunsesem in garaj sa nu o vada ai mei :))
Sunt niste poze dubioase aici.. dar se pare ca au fost doar piste false...
Stefi cu Sebi, Ioana cu bluza roz.. :))
va las sa va delectati! :)
Crina

7 comentarii:

Anonim spunea...

Revul din a 9-a o fost cel mai tare :D nici un alt chef nu se compara. Apropo, punem fiecare poze de la majul lui/ei? :D ce ziceti?

Anonim spunea...

daaa...imi place cum gandesti mitza :)...deci incepeti ;). mitza, ai onoarea sa fii primul :D

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

N-am fost eu...JUR ca n-am fost eu :(

Andreea spunea...

ce incredibil pare! vai ce mici eram! si inocenti! :))
abia atunci am inceput si noi sa gustam viata ... :P

Alexandra Cota spunea...

chhh ;)) vai :)) dubioase poze intr-adevar....si doamne, ce par lung aveam :)) mitza si-a facut primii pasi spre cariera sa de betiv notoriu :-> la care s-au alaturat si altii pe parcurs :)) am fost putini atunci, imi amintesc...dar a fost cu semnificatie...

CG spunea...

si eu am fost pe acolo la un moment dat ;))