luni, 18 februarie 2008

La prima pizza din 2008 - PART 2

In da' moood :D
Minni, ce esti asa de serioasa? :))

:)) Iesirea de sambata nu s-a terminat la pizza. Nuuuuuu :P Numai pentru unii (de fapt pt baieti). Noi fetele ne-am dus sa petrecem. In shaky....full si fum! In Friends...full. In Autograf... full :P Si asa am ajuns in Zorky: eu, crina, ale cota, minni, andreea (:P), ralu si ada din A. Girl's night out :P Si am dat gata 11 beri fetele din clasa noastra :)) Numai bine ca sa ne simtim bine :D Se vede pe fetele noastre? ;)
By Saaaaandra :*

5 comentarii:

Andreea spunea...

deci la ce facultate mergem? in strainatate!

Anonim spunea...

am o explicatie... nu eram serioasa pt ca nu ma simteam bine sau ceva de genu' asta... no way, jose [-x. adevaru' e ca... ma trecea prea tare la baie :))

Anonim spunea...

Sandra:Baaaaby Baaaaaby Baaaaaby
Crina:(tu vei fi a mea)
Sandra: Tuuuu veei fiii a meaaaaa
:)) cine a castigat pana la urma concursul? ;;)

Anonim spunea...

prima bere eu am dat-o gata :-> si ultima care sa mearga la baie am inteles ca a fost sandra :-" care a rezistat eroic pana acasa :->

Anonim spunea...

cum adica ai dat tu gata prima bere? daca bine imi amintesc, am trantit paharele goale pe masa in acelasi timp... asa ca nu mi te lauda degeaba :)) :*