miercuri, 20 februarie 2008

Ce sunteti voi aici? .....

Motto : "Ii de pui carnea?"

Incercand sa imi reamintesc intamplari memorabile din acesti ani, imi vine in minte o scena care s-a petrecut in clasa a X-a, cand o parte din clasa noastra si o parte din actuala XII B am mers intr-o excursie la Racatau, cu scopul de a arde gazul de pomana timp de trei zile.Am petrecut,am dansat, am baut, baietii au jucat fotbal pe zapada, fetele s-au simtit cu adevarat femei-au facut de mancare, au curatat cartofi(fara numar!) si au spalat vase (de plastic).Doua momente mi-au ramas, insa, intiparite in memorie.
Primul dintre acestea este atunci cand,stergandu-mi cu multa indemanare sudoarea de pe frunte,in timp ce luam o pauza de la curatat cartofi,era sa-i retez Alexandrei capul, deoarece am "uitat" cutitul in mana cu care imi stergeam fruntea (Alexandra era foarte aproape de mine).
Al doilea moment se datoreaza in intregime lui Claudiu( aka Martzian).In timp ce stateam de paza cu Andreea sa nu napusteasca cineva peste una dintre fetele care erau la dus, Martzian vine si ne intreaba cu seninatate : "Ce sunteti voi aici?....Budas Priest? "
"Budas Priest" trebuie sa fie cea mai buna duma scoasa vreodata (la betie).Bravo Martzian!

Ioana

2 comentarii:

Anonim spunea...

it was a close call :)) cu tine si cutitul...=)) si da....toata stima pentru martian care a oferit una dintre cele mai rasunatoare replici din istoria clasei noastre :D am ras cu lacrimi zile in sir amintindu-ne de acel moment ;))

Andreea spunea...

un moment care intr-adevar va ramane in istorie :)) cum ai putea sa uiti chipu nevinovat a lui Martianu? cu cate dragoste ne-a intrebat...BUDAS PRIEST ! bine Martian! si da...era de pui carnea. poate vrei sa iti omoram micu` ioana!!!