sâmbătă, 23 februarie 2008

Introducere in liceu...


Am ajuns si eu in cls a 9-a.. ca multi dintre voi cred, cu mari sperante. Credeam ca liceul este sinonim cu distractia, cu teme nefacute, cu luat peste picior profesori... oh well.. trebuie sa recunosc ca, indiferent de conceptia mea asupra vietii de licean, am primit destul de repede primul soc care m-a "trezit la realitate". Primul test la bio. FEREASCA SFANTU' de n-am stat cel putin 5 ore cu foile alea in fata, cu dictionarul enciclopedic si cu mama langa mine. Cea mai mare problema era ca nu intelegeam in jur de 2 cuv din fiecare fraza, si colac peste pupaza, nu gaseam nici definitiile. Nici macar in "micul" dictionar enciclopedic. Oh well... am memorat eu cat am reusit, si am mers la lucrare... Ce sa imi bat capul cu copiat? scriu cat stiu! In acel moment mi-am dat seama ca it was not meant to be si renunt la orice speranta de a INTELEGE ceva din biologia de liceu. Ce m-am gandit? am scapat de lucrare, pot sa merg linistita la ora, ca doar nu ma asculta chiar dupa lucrare, PE MINE. Ma asez frumos in locul meu din PRIMA banca ( pe care Sandra m-a sfatuit sa il ocup cat mai repede ca e , in alte cuvinte, "un punct in plus la nota" =)) Good one ;) ) Si .. revenind... ma duc la ora ca orice copil cuminte. Deschide catalogul , se uita la mine zambind, intreaba ce am avut de pregatit pentru ziua respectiva, iar in urmatorul moment am inceput sa numar toate crapaturile din peretii clasei :)). Still, she notices. Si evident ca ma asculta. Si imi da 7 (cea mai mica nota din VIATA mea de pana atunci). Si apoi imi aduce lucrarea si imi da 8 pe ea, pentru ca ... AM DESENAT MEMBRANA PREA GROASA.=)) oh well... nu stiu daca am reusit sa va transmit o parte din indignarea mea de atunci sau sa va starnesc un zambet care mie imi apare de fiecare data pe fata cand ma gandesc la iubita noastra dna profesoara, si la primul semestru cu dansa ;)

Crina (difficult guess, huh'? :)) )

4 comentarii:

Anonim spunea...

ti-a dat 9 pe test :)) but irrespective of this...the root of all evil as far as biology is concerned...was that 7. Imi amintesc ziua aia :D am vorbit cu tine inainte de ora :)) si chiar ai zis...daca ma asculta eu ii zic sa-mi dea 4 ca nu stiu nimic..."daca ma asculta" complet inocent si absolut increzator in puterea providentei...si in simpatia ei...:))

Anonim spunea...

Eu m-am bucurat ca ti-o dat 7 :D:D. In primul rand ca erai mica, antipatica-si-nesuferita, cu multe impresii (cum sa nu iei mai 7 pana atunci???). In al doilea rand, faptul ca te-a ascultat pe tine a salvat de la ascultare multe alte suflete nevinovate.

Anonim spunea...

AMIN :)) sufletul meu inclus :D

Anonim spunea...

8 mi-a dat pe lucrare. trust me :))
daca e sa fim realisti, cel mai bine m-a arajat gopo, dar despre asta in alt episod